Vloerdisplays

Hoe stimuleer je impulsaankopen?

Stel je voor: een moeder zoekt een goede zonnecrème bij de drogist. Of een man twijfelt in de supermarkt over het aantrekkelijkste biermerk. Door jouw vloerdisplay is de keuze snel gemaakt. Een vloerdisplay - floordisplay - trekt beslist als eerste de aandacht en wekt het vertrouwen. Kassa!

Presentatie naast het schap met een vloerdisplay

Een vloerdisplay is ook ideaal voor shopper activaties; extra aandacht geven aan een product: voor de productintroductie, om de verkoop een impuls te geven en om je naamsbekendheid te vergroten. 

  • Wist je dat 55% van de koopbeslissingen in de winkel worden genomen?
vloerdisplay

Je wilt je producten verkopen in het retail kanaal.
Hoe ga je dit aanpakken? 

PUL display heeft de kennis in huis om het display te ontwikkellen, ontwerpen en produceren. We kunnen je adviseren hoe je je product in de diverse retailkanalen goed kunt introduceren. :


  • Leun op 49 jaar ervaring in vloerdisplays
  • Kom in de top-of-mind van je doelgroep
  • Top A-merken gingen je voor, we werken voor vele bekende bedrijven
  • We werken met ieder materiaal: kunststof, karton, metaal of samengesteld
  • We kunnen je display ook duurzaam produceren, vraag naar de materiaalkeuzes die je kunt hebben
  • Onze ontwerpers begeleiden je in het proces: wij stellen de juiste vragen en ontzorgen je volledig 
  • Je hoeft geen verstand van point of sale te hebben: laat dat aan ons over, ieder z’n vak, toch?
  • We leveren aan iedere retailketen: advies nodig?

We hebben een paar mooie voorbeelden van vloerdisplays voor je geselecteerd. 

Vloerdisplay voor zonnecrèmes

Deze thematische display voor zonnecrèmes wordt jaar in jaar uit in de zomerperiode gepresenteerd in de winkel. De basis is een solide metalen frame met kunststof onderdelen. Daaromheen zit een kartonnen mantel die ieder jaar kan worden aangepast aan de nieuwe campagne voor de zonnebrandproducten van Nivea. Sterk, makkelijk wisselbaar en bovendien een zeer duurzame vloerdisplay. 

Vloerdisplay voor verkoop schoenbescherming-spray 

Een goede aandachttrekker in de schoenenwinkel. Midden in de winkel geplaatst voorzien van aantrekkelijke afbeeldingen, zal iedereen letterlijk tegen de display aanlopen en het product al snel als impulsaankoop meenemen. Tegelijk wordt de bezoeker van de schoenenwinkel zich meer bewust van het merk van deze schoenbescherming-spray.

Vloerdisplay voor extra aandacht in de winkel

Hoe breng je een nieuw product onder de aandacht als dat product klein is?
Labellino is een nieuwe lippencreme verkrijgbaar in diverse fruitgeuren en smaken. Labellino koos voor een vloerdisplay met de herkenbaarheid van het bekende merk Labello en met daarbij de fruitafbeeldingen zo groot en aantrekkelijk, dat je in combinatie met het zien van de lippencreme je direct voorstelt hoe lekker dat moet ruiken en voelen. 
De vloerdisplay heeft bijgedragen aan een zeer goede productintroductie en een  toename van de beoogde impulsaankopen in de winkels. 

Vloerdisplay voor het recyclen van plastic flesjes

Iedere sportclub in Nederland heeft straks deze display geplaatst. Hiermee verzamelt Bar-le-Duc haar lege waterflesjes. Bar-le-Duc zet in op een duurzame toekomst, een fantastisch initiatief! Samen met Bar-le-Duc ontwierp en produceerde PUL display  deze recycling container.

Offerte ontvangen voor een vloerdisplay?