Verpakkingen

Een verpakking doet al het werk:

De communicatieve rol van een verpakking wordt steeds belangrijker, zowel online als offline. Jij wilt toch ook dat je klanten verleid worden door jouw merk? 
De uitstraling van de verpakking moet zo zijn dat daarmee de juiste indruk wordt gewekt, zowel qua kwaliteit, prijsbeleving als de merkbeleving.


  • Wist je dat 55% van de aankoopbeslissingen worden genomen vanuit emotie?
productverpakking

Je wilt iedereen vertellen over je geweldige producten.
Hoe ga je dit aanpakken? 

PUL display is gespecialiseerd in verpakkingen en heeft de kennis in huis om een creatieve verpakking voor te stellen die voldoet aan de belangrijkste ontwerpcriteria: 


  • Functionaliteit: de verpakking moet het product beschermen
  • Ergonomie: de verpakking moet gebruiksvriendelijk zijn
  • Attentiewaarde: je wilt beter opvallen met je product dan je concurrenten
  • Categorisatie: een consument moet de 'waarde' van je product goed in kunnen schatten 
  • Communicatie van plezier: het zien van jouw productverpakking moet al vrolijk stemmen
  • Symboliek: consumenten willen zich aan een goede product(verpakking) kunnen spiegelen
Met name symboliek en esthetische waardes zijn belangrijke eigenschappen waardoor 'onbewuste' keuzes worden gemaakt.  Een goed bedachte verpakking is dus erg belangrijk...kunnen we je hiermee helpen?

Bekijk de verschillende types verpakkingen eens. Wat past bij jouw product?

Productverpakking

Natuurlijk kopen klanten je product en niet wat er omheen zit. Maar het oog wil ook wat! Waar valt de keuze op wanneer iemand moet kiezen uit vijf vergelijkbare producten? Juist, klanten vallen vaak voor het product met de meest aantrekkelijke productverpakking. Want de juiste verpakking verkoopt!

Geschenkverpakking

Een geschenkverpakking maakt van je product ineens een cadeau! Zoveel leuker voor de gever en nog leuker voor de ontvanger. Meerwaarde zonder meerkosten.

Bied je klanten het koopgemak en zij zullen je producten sneller kopen. 

Benieuwd naar de mogelijkheden?  

Introductieverpakking

Stel, Je wilt een nieuw product onder de aandacht brengen. Hoe doe je dat? Een speciaal ontworpen introductieverpakking zorgt voor een plezierige, eerste kennismaking met jouw product. En meer! Je kunt er zoveel meer informatie mee geven zodat mogelijke vragen direct beantwoord worden. Het prikkelt ook de nieuwsgierigheid naar je overige producten en verhoogt daarmee je naamsbekendheid.

Offerte ontvangen voor een productverpakking?