Digitaal display

Wil je direct in contact komen met je doelgroep?

Wil je meer weten over je klanten?

Je bezoekers registreren, via bluetooth aanbiedingen kunnen doen? Via het 'click systeem' laten aanmelden zodat je klant thuis meer informatie kan ontvangen over je product?
Aan het einde van de dag kun je zien hoeveel belangstelling er was voor jouw product en zo ontstaat ook de mogelijkheid je marketing acties actueel aan te passen. 



Je wilt je producten verkopen in het retail kanaal.
En je wilt op de hoogte zijn en blijven. Hoe ga je dit aanpakken? 

PUL display heeft de kennis in huis om jouw display te ontwikkelen, te ontwerpen en te produceren. We kunnen je adviseren hoe je je product in de diverse retailkanalen goed kunt introduceren. :


  • Wij beschikken over de meest recente informatie en technieken op het gebied van interactieve displays
  • Meten is weten: zie bevestigt of je al top-of-mind bent binnen je doelgroep
  • We werken voor vele, bekende bedrijven: top A-merken gingen je voor
  • We werken met een grote verscheidenheid aan technieken en passen die toe in jouw displays
  • We kunnen je interactieve display ook duurzaam produceren, vraag naar de keuzes!
  • Onze ontwerpers begeleiden je in het proces en wij stellen de juiste vragen en ontzorgen je volledig 
  • Je hoeft geen verstand van interactieve technieken in de winkel te hebben. Wel is het belangrijk dat je duidelijke doelen voor ogen hebt: wat wil je weten, wat biedt je je doelgroep, wat boeit ze?
  • We leveren aan bijna iedere retailketen; advies nodig?

We hebben een paar voorbeelden waarmee offline en online elkaar aanvullen voor de optimale beleving van jouw klant. 

Het zgn. 'click systeem' om contact te behouden

Met het 'click systeem' kunnen je bezoekers in de winkel meer informatie over je product opvragen en deze thuis rustig nalezen en nogmaals beleven. 

Jij kunt real time zien hoeveel belangstelling er is voor jouw product en zo ontstaat ook de mogelijkheid je marketing acties actueel te houden. 

Virtual reality voor meer beleving

Veel A-merken gebruiken Virtual Reality steeds vaker voor hun shopper activatie omdat ze onderkennen hoe waanzinnig krachtig het is om meeslepende en onvergetelijke ervaringen letterlijk op het netvlies van de bezoeker te tonen.

De inzetbaarheid van Virtual Reality is oneindig en kan bijvoorbeeld tijdens een winkelbezoek van grote meerwaarde zijn bij het promoten van je producten.

Offerte ontvangen voor een digitaal display?